Негізгі бет > 2014 жыл, Күнделіктен > Қарағандыда өтетін құрылтай әлі көптің аузында сөз болары анық….

Қарағандыда өтетін құрылтай әлі көптің аузында сөз болары анық….


Қарағандыда өтетін блог құрылтай әлі көптің аузында сөз болары анық.

Күні бүгінге дейін Ресейлік фильмдерде “Где, где в Караганде” деген сөзді жиі-жиі естиміз.

Қарағанды орыс тілді әсіресе қазақстандық орыс ІТ мамандарының шоғырланған жері. Орыс тіліндегі википедияда “Қарағанды” атауы жайлы біршама дау болғаны естеріңізде шығар. Яғни, “Караганда” әлде “Караганды”,-деп жазамызба? деген дауды айтамын.

Қарағандының басты ерекшеліктері қалаға кіргеннен мен мұндалап шіркеу күмбездері көрінеді.

Қазақ тілді блогшылар жиналғанда дүйім жұрттың соңғы жаңалығына айналатындығы рас. Осы себепті биылғы блокемптің “БЛОГҚҰРЫЛТАЙ – САННАН – САПАҒА!” ұранын толық қолдаймын. Ол жерге барған блогшы, ІТ мамандарға басқа жұрт қызыға қараса екен деймін.

Барлық блогшылар (өкініштісі өзім түсірген соң, блогшылармен бірге түсе алмай қалдым)

Блогшыларды түсіріп, өзім суретке блогшылармен бірге түсе алмадым )))

  1. Наурыз 11, 2014, 11:25 am

    қарағандыда шіркеудің күмбездері мен мұндалап тұрмайды. Керісінше көре білген көзге мешіттер бірінші түседі. Астанадағы ӘзіретСұлтан мешітінен кейінгі үлкен мешіттердің бірі Қарағндыда, біле білсеңіз! Сол себепті менің туған қалам Қарағандыны орыстанып кеткен деп айыптауға сіздің еш құқыңыз жоқ!!!Орыстанып кеткен деп Орал мен Атырауды, Ақтау мен Ақтөбені немесе Петропавловск (Қызылжар) пен Павлодарды айтыңыз! Ал менің қалама тиіспеңіз!!!!

    • Наурыз 11, 2014, 11:39 am

      Ренжітсем кешірім өтінем, бірақ шіркеулер қателеспесеп 60 жуық, ал мешіттер 10 жуық осы себепті солай жаздым. Сонымен бірге орыс тілді және орыс ІТ мамандарының жері екендігі де жалған емес ))). Менің ойымды түсінбеген сияқтысыз…

  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру

