Негізгі бет > Дін, Діни ағымдар > Сұхбаттан кейін

Сұхбаттан кейін


Өктеммен жүргізілген сұхбаттан кейін әлеуметтік парақшаларда біршама пікірлер жазылды. ҚР-ға белігіл теолог емеспін, Ол түгілі имам, молда емеспін. Біз орталықта протестанттық, мұсылман бағытындағы ір түрлі жамағаттың өкілдерімен сұхбаттасамыз. Бұл 4 жылдың көлемінде жалғасып келе жатқан іс-шаралар. Шүкіршілік дәстүрлі бағытқа икемделіп, қайтқандары да аз емес. Енді ФБ әлеуметтік желісінде менің тарапыма жазылған сұрақтарға берер қысқаша жауабым:

1. Ерсін Бегайдарұлына қатысты сөздерге менің қатысым жоқ, ол үшін Өктем екі дүниеде де жауап береді. Бұл сұхбат, сұхбатта белгілі бір азаматты даттап не жақтауға міндетті емеспін.

2. Өктемді 17 жылдан таниды екенмін, бір группада 4 жыл бірге оқыдым. Бірақ бұл пікірлес деген мағынаны білдірмейді. Ибн Баз, Ибн Усаймин, Ибн Таямияның кітаптарын менде оқимын деген сөз менің сәләфи екендігімді білдірмейді. Бұл тұлғалардың аттарын атап, кітаптарынан мысалдар келтіріп, сәләфи деп бөліну дұрыс емес деген сұрақ қойдым, оны сұхбатта көрген шығарсыздар.

3. Менің сұхбатым атың шықпаса жер өртенің тірлігі емес, мен үшін Өктем тұлға емес. Сұхбаттан бұрында, кейінде жағдай сұрасып тұрамыз, бұл ақидамыз немесе түсінігіміз бір деген мағына бермейді.

4. Өктем имам болғым келеді деп ешбір уағызында айтпаса керек, демек ол туралы ойын білу керек болды. Жауабын алдық. Кетары емес екен. Бірақ Атырау және ҚР басқа қалаларында болған жағдайларан соң оны имам етіп тағайындауға біз (жеке өз басым) үшті-гүйлі қарсымыз. Ол сұхбатта менің тарапымнан айтыламасада.

5. Сондай-ақ мені айыптамас бұрын, менің лекцияларымды тыңдамас бұрын, мені сәләфилікті жақтайды деп айыптау орынсыз.

6. Сосын жақсы білген дұрыс тәкфирлер мен мадхалилерді салыстыратын болсақ, мадхалилер қауіпті. Такфирлер жолда қалады. Бұл біздің күнделікті жұмысымыз, жұмысымыз жалғасып жатыр. ұдан кейінде ин ша Алла жалғаса береді. Жеке кездесу өткізу оңай емес. Оны жеке кездесу өткізіп жүрген азамат қана біледі. Оны білмейінше айыптауда дұрыс емес.

Р.С. сұхбаттар жалғасады, қойылмаған сұрақтар, сұрақтарыңызға жауаптар сол жерде болады.

Санаттары:Дін, Діни ағымдар
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру

